Tervetuloa yhdistyksen kevätkokoukseen!

Keski-Suomen Noutajakoirayhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous – tuttavallisemmin kevätkokous – lähestyy!

Aika: tiistai 21.3.2023 klo 18.00
Paikka: Kansalaistoiminnankeskus Matara, os. Matarankatu 6, Jyväskylä (Tourula)

Yhdistyksen vuosikokouksessa käsitellään sääntöjen mukaisesti mm. toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2022. Kutsu liitteineen on toimitettu jäsenille sähköpostitse 1.3. ja tässä myös nähtävillä kokouskutsu ja ilmoittautumistiedot.

Kokouksessa palkitaan lisäksi yhdistyksen jäsenten vuonna 2022 hyvin menestyneitä koiria.

Ilmoitathan tulostasi viimeistään ke 15.3. sähköisellä lomakkeella (kahvitarjoilu!): https://ksnoutajat.nettilomake.fi/form/15043

Lämpimästi tervetuloa!

Keski-Suomen Noutajakoirayhdistys ry
Sääntömääräinen vuosikokous 21.3.2023

Käsiteltävät asiat

1. Kokouksen avaus
  2. Kokouksen puheenjohtajan ja sihteerin valinta
  3. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
  4. Esityslistan hyväksyminen
  5. Pöytäkirjantarkastajien valinta
  6. Ääntenlaskijoiden valinta
  7. Toimintakertomus 2022
  8. Tilinpäätös 2022 ja toiminnantarkastuskertomuksen läpikäyminen
  9. Tili- ja vastuuvapauden myöntäminen vuoden 2022 hallitukselle ja muille tilivelvollisille
  10. TOKO- ja NÄY-toimikuntien puheenjohtajien nimeäminen
  11. Jäsenten käsiteltäviksi esittämät asiat
  12. Kokouksen päättäminen

Kokouksen jälkeen muistetaan yhdistyksen jäsenten vuoden 2022 aikana valioituneita koirakoita valiokuksin ja palkitaan Vuoden Koira 2022 -kilpailussa menestyneet koirakot.