Taas on aika hakea valiokuksia!

Keski-Suomen Noutajakoirayhdistys muistaa jäsentensä noutajien valoitumisia valiokuksalla. Jos noutajasi on saavuttanut vuoden 2017 aikana Suomessa valionarvon (JVA, KVA, MVA,TVA, AVA, VPVA), voit anoa valiokuksaa hienosta saavutuksestanne.

Hakemuksia voi lähettää 1.3.2018 asti joko sähköpostilla sihteeri@ksnoutajakoirayhdistys.net tai postitse osoitteeseen: Miia Lehtinen, Naattiantie 47 C 13, 40520 Jyväskylä. Valiokuksat jaetaan yhdistyksen kevätkokouksessa 28.3.2018. Tulethan noutamaan kuksasi paikan päälle. Emme postita kuksia jälkikäteen.

Hakemuksessa tulee olla koirasi tiedot, koiran kutsumanimi, oma nimesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi. Mikäli Kennelliiton tietokannassa on tieto valioitumisesta ja siihen johtaneista tuloksista, hakemukseen riittää linkki tietokantaan koirasi tietoihin. Mikäli tietokannassa ei kaikkia tietoja vielä ole, tulee tarvittavat todisteet lähettää hakemuksen mukana joko skannattuina tai perinteisellä postilla.