Ilmoittautuminen kesän 2022 vesipelastusryhmään on käynnissä!

Rakastaako koirasi vettä ja uimista? Kaipaatko kesäiltoihin rentoa tekemistä koirasi kanssa? Osaatko soutaa? Entä huovata? Eipä hätää jos nämä eivät vielä suju, tämän harrastuksen parissa opit ne varmasti!

Treenaamme vesipelastusta Ankeriasjärvellä läpi kesän kaksi kertaa viikossa, ma ja to klo 17.30-21.00. Aloitamme kelin salliessa touko-kesäkuussa ja jatkamme elo-syyskuulle.

Toimintaan voit osallistua noutajarotuisen koirasi kanssa, kun olet Keski-Suomen Noutajakoirayhdistyksen jäsen, koirasi on vähintään 8 kk ikäinen ja osaa uida.

Treeniryhmään osallistuminen edellyttää koiran perushallintaa, aiempaa kokemusta lajista sekä sitoutumista treeneihin, sillä kyseessä on ryhmässä harrastettava laji, jota ei yksin voi täysipainoisesti treenata.

Kausimaksu on 60 €. Saman talouden toinen koira 20 €.

Alkeiskurssi

Lajista kiinnostuneille on tarjolla alkeiskurssi heinäkuussa vkolla 28-31. Mahdollisuus jatkaa samaan hintaan loppukausi itseohjautuvassa ryhmässä.

Kurssimaksu 40 €.

Ilmoittautumiset 30.4. mennessä osoitteeseen vepe@ksnoutajakoirayhdistys.net (ilmoita omat yhteystietosi, koiran nimi, rotu, ikä sekä oletko jäsen/ei vielä jäsen). Saat vastausviestissä maksuohjeet.

Et vielä jäsen/jäsenyys passivoitu?

Ota yhteyttä jasensihteeri@ksnoutajakoirayhdistys.net

Kiinnostuitko lajista?

Tervetuloa rantaan tutustumaan! Ota yhteyttä vepe@ksnoutajakoirayhdistys.net