Damiposti etsii päätoimittajaa

Haluatko päästä mukaan tekemään yhtä noutajakoirayhdistysten edistyksellisimmistä jäsenjulkaisuista?

Nykyisen päätoimittajan siirtyessä Keski-Suomen Kennelpiirin sihteeriksi kaivataan Damipostin toimitukseen uutta nokkamiestä tai -naista.

Päätoimittajan tehtävä on aikatauluttaa ja suunnitella julkaisun sisältö, delegoida sisällöntuotanto toimikunnille ja johtokunnan jäsenille ja varmistaa, että aineistot saapuvat tekniseen toimitukseen ajallaan.

Simppeliä eikö totta? Päätoimittajan tehtävät ovat helpottuneet merkittävästi yhdistyksen siirryttyä sähköisten viestintäkanavien käyttöön, mutta edelleen jonkun täytyy pitää lankoja hyppysissään.

Sinun ei tarvitse olla viestintäalan ammattilainen, riittää kun olet tolkun kaveri, joka on kiinnostunut tekemään oman osansa yhdistyksen eteen ja vieläpä aika helpolla tavalla.

Eduksi on, jos sinulla on kokemusta tai koulutusta viestinnän, markkinoinnin, yhdistystoiminnan tms. saralta, mutta missään tapauksessa aikaisempaa kokemusta ei edes tarvita.

Jos olet kiinnostunut hommasta tai haluat lisätietoja, niin ota yhteyttä nykyiseen päätoimittajaan Anu Lintulaan (p. 050 563 7522 tai johtokunta1@ksnoutajakoirayhdistys.net) tai Damipostin teknisestä toimituksesta vastaavaan Perttu Havulehtoon (p. 040 500 9024 tai johtokunta3@ksnoutajakoirayhdistys.net)

Voit myös laittaa lisäkysymyksiä suoraan tuohon alle, niin saavat muutkin lukea vastauksemme.

Terveisin,

Perttu Havulehto + muu johtokunta