Valiokuksien haku

Taas on aika hakea valiokuksia!

Keski-Suomen Noutajakoirayhdistys muistaa jäsentensä noutajien valioitumisia valiokuksalla. Jos noutajasi on saavuttanut vuoden 2019 aikana Kennelliiton hyväksymän FI-valionarvon, voit anoa valiokuksaa hienosta saavutuksestanne.

Hakemuksia voi lähettää 31.10.2019 asti joko sähköpostilla sihteeri@ksnoutajakoirayhdistys.net tai postitse osoitteeseen: Miia Lehtinen, Viisukuja 5, 41400 Lievestuore.

Valiokuksat jaetaan yhdistyksen syyskokouksessa lauantaina 23.11.2019 klo 18.00 Sokos Hotel Alexandrassa. Kokouksen jälkeen vietämme perinteisesti pikkujouluja! Tulethan noutamaan kuksasi paikan päälle. Emme postita kuksia jälkikäteen.

Hakemuksessa tulee olla koirasi tiedot, koiran kutsumanimi, oma nimesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi. Mikäli Kennelliiton tietokannassa on tieto valioitumisesta ja siihen johtaneista tuloksista, hakemukseen riittää linkki tietokantaan koirasi tietoihin. Mikäli tietokannassa ei kaikkia tietoja vielä ole, tulee tarvittavat todisteet lähettää hakemuksen mukana joko skannattuina tai perinteisellä postilla.