Vepen koulutusviikonloppu Keuruulla pe-la 10.–11.6.2016!

Koska:
10.6.2016 – 11.6.2016 Koko päivä
2016-06-10T00:00:00+03:00
2016-06-12T00:00:00+03:00
Missä:
Mutkaranta Keuruu
Huhtiniementie 59
42560 Keuruu
Hinta:
35€(kuunteluoppilas 10€, majoitus 20€)
Yhteystiedot:
Kirsi Liukkunen
050-3469 439

Keski-Suomen Noutajakoirayhdistys ry järjestää vesipelastuskoulutusta kilpaileville sekä kilpailemaan lähiaikoina tähtääville koirakoille. Koulutusta järjestetään kolmessa ryhmässä, joista jokaiseen ryhmään otetaan max. 6 koirakkoa, kuunteluoppilaiden määrää ei ole rajoitettu.

Pe ryhmä 1: Vanhoilla säännöillä treenaavat

La ryhmä 2: Uusilla säännöillä treenaavat

La ryhmä 3: Vanhoilla säännöillä treenaavat

Perjantain koulutus alkaa klo 18.00 ja kestää tarpeen tullen myöhäänkin yöhön, lauantain ryhmät starttaavat klo 9 ja klo 13, välissä pidetään tunnin lounastauko.

Kouluttajana toimii Marja Ala-Nikkola Pirkanmaan Noutajakoirayhdistyksestä. Hän on harrastanut vepeä vuodesta 2000 asti. Vepestartteja on kertynyt lukuisia kultaisennoutajan, novascotiannoutajan, basset houndin ja cockerspanielin kanssa. Marja on vepen lisäksi konkari myös mejässä, nomessa, agilityssä ja tokossa, jossa hän on myös toiminut tuomarina vuodesta 2003. Hän käy käytännön metsällä noutajien sekä spanielin kanssa, ja koiran koulutuksessa hän painottaa koiran ja ohjaajan välistä hyvää yhteistyötä sekä keskinäistä luottamusta.

Paikka

Keuruun Pohjoisjärvellä Mutkarannassa, joka sijaitsee noin 11 km Keuruulta kaakon suuntaan. Osoite on Huhtiniementie 59, 42700 Keuruu.

Samalla paikalla järjestetään K-S Noutajakoirayhdistyksen vepekoe 18.–19.6.2016.

Ruokailu

Omat eväät, nuotiomahdollisuus on.

Majoitusmahdollisuus 20 € (sis. keittiön käytön), koira pidettävä häkissä sisätiloissa.

Ilmoittautuminen ja maksu

Sähköpostitse 31.5. mennessä osoitteeseen kirsi.liukkunen@gmail.com

Liitä mukaan kuittikopio maksusta (+mahdollisesta majoitusmaksusta) sekä mihin ryhmään/ryhmiin osallistut (koiran kanssa/kuunteluoppilaana). Koiran kanssa osallistuttaessa kerro omasta sekä koiran tasosta, kisahistoriasta, ongelmakohdista sekä tavoitteista vepen parissa.

35 € / koulutuspaikka koiran kanssa / ryhmä (seuran ulkopuolisille 45 €)

10 € /  kuunteluoppilas / ryhmä (seuran ulkopuolisille 10 €)

Maksu suoritetaan Keski-Suomen Noutajakoirayhdistys ry:n tilille FI86 1281 3000 2014 69 viitteellä 1300.

Tervetuloa!

Kirsi Liukkunen