Taipparikurssi

2017-04-24T18:00:00+03:00
2017-04-24T20:00:00+03:00

TERVETULOA TAIPPARIKURSSILLE!

Taipumuskoekurssi eli taipparikurssi järjestetään viiden kerran kurssina.

Kurssipäivämäärät ovat:

– ma 24.4. luento klo 18
– ti 25.4. klo 18-20 Ankeriasjärvi
– ti 2.5. klo 18-20 Ankeriasjärvi
– ti 9.5. klo 18-20 Ankeriasjärvi
– ti 16.5. (möllitaipparit) Ankeriasjärvi

Kurssilla käydään läpi noutajien taipumuskokeessa tarvittavia taitoja (vesityö, haku, jälki ja riistaantutustuminen ). Viimeisellä kurssikerralla järjestetään epäviralliset taipparit (vesien sulamistilanne huomioiden). Taipumuskoekurssille osallistuvalta koiralta odotetaan luoksetuloa, paikalla pysymistä ja damin noutamista ja palauttamista ohjaajalle.

Sitovat ilmoittautumiset taipparikurssille 15.4.2017 tästä: http://ksnoutajat.nettilomake.fi/form/4185.

Kurssia koskevat tiedustelut Pasi Puttoselle, p. 040 311 2499 tai puheenjohtaja@ksnoutajakoirayhdistys.net.

Kurssin hinta on 50 euroa ja osallistujan tulee olla Keski-Suomen Noutajakoirayhdistyksen jäsen. Osallistumismaksu suoritetaan yhdistyksen tilille FI86 1281 3000 2014 69, viitteellä 1012. Käytä maksaessasi ehdottomasti viitenumeroa. Kuitti maksusta on toimitettava 15.4.2017 mennessä osoitteeseen jasensihteeri@ksnoutajakoirayhdistys.net. Näin varmistat paikkasi kurssilla.

Tarkemmat ohjeet ja lisätiedot kurssista saat lähempänä kurssin alkamista.

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.