KV-koe

Laukaa
Yhteystiedot:
Heli Siitari

Ilmoittautuminen on nyt auki!
Entry is now open here
(choose ”type of test” = KV)

(Information in English please see below)

Kansainvälinen koe noutajille 15.10.2016 ja 16.10.2016. Järjestäjänä Keski-Suomen Noutajakoirayhdistys ry. Ilmoittautumistiedot koekalenterista. Tuomareina Andrea Böszörmenyi (Unkari) ja Pieter Vivijs (Belgia). Lisätietoja Heli Siitari (siitari.heli(at)gmail.com).
Lauantai-iltana mahdollisuus yhteisillalliseen -nähdään lokakuussa Laukaassa!

International CACIT field trial for retrievers 15.10.2016 and 16.10.2016 in Central Finland (2 x CACIT). Judges Ms Andrea Böszörmenyi (Hungary) and Mr Pieter Vivijs (Belgium). Entry through Finnish electronic entry system (http://koekalenteri.snj.fi/frmKoekalenteri.aspx, information there to be updated soon). Further requests (accommodation, traveling to the grounds etc) Heli Siitari (siitari.heli(at)gmail.com or +358408267998).
On Saturday evening there will be a possibility for a dinner for all participants!
We hope to see you in Laukaa in October!

Accommodation possibilities close to the grounds for example in Varjola (www.varjola.com), family hotel Vuolake (vuolake.fi), spa hotel Peurunka (peurunka.fi) and nice high quality cottages to rent (ylasaarikko.com).
Closest airport is Jyväskylä (JYV) about 15 min from the accommodation, about 10 km from the grounds. Grounds are about 300 km North from Helsinki. Finnair flies in between Helsinki and Jyväskylä and from major cities in Europe (ticket for the dog is 75 euros one way).

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.